dinsdag 11 juli 2017

Sail with me

Hoi allemaal,

Vandaag begint er bij Crafty Sentiments weer een nieuwe challenge . Deze keer hebben we als thema  sea,sun,beach or sand dus ik heb hier ook een zomers kaartje voor gemaakt. De stempel die ik gebruikt heb is Annabel-Sail with me heb deze ingekleurd met mijn copics, verder heb ik een dutch doobdoo  gebruikt het Dp papier en mallen zijn van Noor Design en Marianne  als afwerking nog wat schelpjes erbij geplakt.



Hier nog een foto vanaf de zijkant genomen.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
AnMa Creatief #70 Zomer
2 Sisters on the blog #5 Strand
Card Mania #94 Summerfun
Pearly Sparkles Challenge #18 Girlie
Friendship Challenge #19 Sommer,Sonne,Strand und Meer
Crea Paleis # Zomer
City Crafter Challenge #370 Two colors only
The Cutie pie Challenge #113 Here come the girls
Crea Chicky's # Alles mag/optie zomer
Crafting from the heart #167 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

26 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een superleuke kaart Marja. En zo mooi ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze kaart met de verschillende kleuren rood en wit.
    Prachtig ook het ingekleurde plaatje!
    Ik heb het even vergroot op mijn schermpje wat een leuke details overal en een leuk modelletje!
    Je envelop met kaart in de vorige post vind ik ook prachtig, zo schattig die twee olifantjes!
    Fijne creatieve week, het is er weer voor denk ik hoewel ik nu nog even buiten zit.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit gaaf, Marja! Ik had hem net al bewonderd bij de FB challenge van AnMaCreatief. Ik vind hem geweldig met die leuke (en mooi ingekleurde) afbeelding. Je hebt ook geweldig leuke details gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Marja.Mooi model en superleuk afgewerkt met de schelpjes.Leuke stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterende kaart heb je gemaakt Marja en mooi bewerkt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk prachtig !!!!!!
    Leuk model !
    Je kleurgebruik is ook top !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart. Prachtig zoals deze dame centraal op je mooie aangeklede kaart staat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, lekker fris in het rood/wit. Mooi model, leuke details en een prachtig plaatje.
    Ook je kaart voor het zilveren huwelijk is mooi geworden, leuk zo'n soort envelop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige zomerse kaart gemaakt, leuke digi en mooi papier.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem al voorbij komen op facebook. Wat is dit weer een geweldig kaartje en zo leuk voor onze challenge. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart!
    Mooi met het rood wit.
    Digi is mooi ingekleurd.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marja, dank je wel voor je reactie op mijn stempelkaart. Zo geniet ik steeds van jou creaties. Alles past zo mooi bijelkaar en er is zoveel te zien. Net als bij deze kaart. Die is te gek!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja, geweldig mooi is je kaart. Leuk in deze kleuren!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart Marja en je hebt mooie kleuren gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een plaatje Marja, zowel het leuke model als de lieve stempel die je heel mooi hebt ingekleurd. Ik heb de kaart goed in de vergroting bekeken want er zit meer op dan je in de eerste instantie zou denken, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow ist das eine wunderschöne Karte geworden. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super gave zomerkaart laatje ons zien. De afbeelding is weer prachtig ingekleurd en vormt een mooi geheel met het gebruikte designpapier en de vorm van de kaart. Top!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jee wat een super gaaf kaartje! Lekkere frisse kleuren en zo'n leuk afdrukje, echt een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Marja, ik zag hem op FB al voorbij komen. Hij is enig!! Mooi in rood, hou ik wel van.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een pracht van een kaart is dit Marja.
    Ik zag 'm ergens voorbijkomen en van daar kwam ik hier bij je blog.Je maakt prachtige kaartjes, daarom meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ui, deine kleine Maus ist ja wunderschön und kann jeden Moment auf große Reise gehen. eine tolle Karte. Danke, dass du bei Friendship mitmachst - AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great card, thanks for sharing with us at Cutie Pie's. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, what an incredible card!! Thank you for joining in at the cutie pie challenge. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een prachtige kaart!!
    leuk dat je meedoet bij Crea Chicky's
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart,Marja.Mooi model en superleuk afgewerkt met de schelpjes.Leuke stempel
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen