dinsdag 8 augustus 2017

I love flowers

Hoi allemaal,

Vandaag begint er bij Crafty Sentiments Designs weer een nieuwe challenge. Ik vind het deze keer een hele leuk namelijk Pearls and/or strass . Ik heb beide gebruikt op mijn kaart. De stempel die ik heb gebruikt is I Love flowers deze heb ik ingekleurd met de copics.
Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt en verstuurd na Lonneke als het goed is heeft ze hem al ontvangen...al doet de post er lang over had vorige week een kaart verstuurd die meer dan een week onderweg is geweest dus die was helaas te laat bij de jarige.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Creative Craft Cottage #93 Add butterflies
Crafting from the heart #171 Anything goes
Lil Patch of crafty friends #63 Anything goes
Sweet stampin # Summerfun
Pearly sparkles challenge #19 Happy Anything
HobbyVision #64 Bloemen
Stampin Sensations # Anything goes
2 Sisters on the blog #6 Alles mag

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Marja...je hebt genoeg 'steentjes' gebruikt, lijkt me ☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ingekleurd met de copics marja, oefening baart kunst hoor, je zal eens zien over een poosje.
    Mooi opgebouwd is je kaart en leuk met al die strass steentjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje hoor Marja. En de challenge is ook weer leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook weer met onze challenge meedoet Marja, dank je wel!

      Verwijderen
  4. Wat een schattige kaart Marja.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very pretty card and the image is coloured beautifully. The die cuts and gems add the perfect finishing touches. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marja,
    Hele leuke digi en mooi kleurwerk, volop steentjes aanwezig.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie lieve kaart! Mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bloemen op je kaart ook de randen zijn heel mooi en prachtig kleurwerk Marja een toppertje weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een snoepje Marja, een hele lieve fleurige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart,Marja met een schattige digi.Mooi gekleurd.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, vrolijke kaart, ik word er helemaal blij van. Zo leuk al die kleurtjes en de bloemen. Lieve digi en prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje!!
    Prachtig gekleurd weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I am totally loving all of the dies you used with the fabbbbulous papers and image. Thank you so much for playing with us at Lil Patch of Crafty Friends Anything Goes challenge. We love the inspiration.

    Tamie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is really lovely. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JA ik heb hem gekregen en hij is super mooi. Ik ben er erg blij mee. Hij krijgt een mooi plekje in mijn huis. DANK JE WEL
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute. Thanks for playing along with us at Lil' Patch of Crafty Friends. Hope to see you again soon. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin, LPoCF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen