vrijdag 20 oktober 2017

Flowergirl

Hoi allemaal,

Vandaag is er bij De Egel weer een nieuwe challenge begonnen deze keer met het leuke thema samenwonen/trouwen/jubileum. Ik heb een trouwkaart gemaakt met een Dutch Doobadoo mal en heb er een digi van Mo Manning (For the flowergirl) voor gebruikt deze heb ik ingekleurd met mijn copics. Heb er de leuke kalendermal van studio light bij gebruikt. Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega van Sandra. Het bruidspaar heeft een dochtertje dat hun bruidsmeisje was dus vonden we deze digi wel leuk om voor hun te gebruiken.



Ook is er weer een leuke prijs beschikbaar gesteld door De Egel.


Mijn enkel is niet gebroken gelukkig maar een scheurtje....moet zo genezen rust houden en voet omhoog. Mijn spieren zijn heel slap geworden dus voortaan oppassen zou wel vaker kunnen gebeuren zeiden ze. Maar goed de pijn is wel uit te houden nu...heb toch altijd zenuwpijn dus kan wel wat hebben . Zijn toch even na de paperpassion geweest maar was geen succes dus waren zo weer weg volgende keer beter heb wel een leuke stempel gekocht...had wel geluk toen we aankwamen kwam er een vrouwtje na ons toe en die had nog twee kaartjes over dus konden we gratis na binnen.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Fussy and Fancy Friday #198 Pretty in Pink
Addicted to stamps  #155 Anything goes with flowers
The sisiterhood of crafters # Pink
The Cutie Pie Challenge #116 Think pink
The Corrosive Challenge # Anything goes
A Bit More Time To Craft #54 Anything goes
Crafting From The Heart # 179 Anything goes
Pearly Sparkles Challenge #21 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

27 opmerkingen:

  1. Een scheurtje is ook pijnlijk maar hopen dat het snel hersteld.
    leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet image and you've showcased her beautifully! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘PINK’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je door goed te rusten snel weer hersteld. Je kaartjes lijden er niet onder. Dit is ook al weer zo'n prachtig en lief kaartje. Ik zie het meisje al helemaal lopen...
    Beterschappies en een fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He bag wat naar van je enkel. Ik moets even een blogberichtje teruglezen hoor wat er gebeurd was. Ik hoop dat jet snel zal genezen, rustig aan maar.
    Je kaartje en de vorige is schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart weer Marja! Best dat je enkel niet gebroken is, maar je zal er waarschijnlijk toch ook wel een hele tijd last van hebben, hopelijk snel zonder pijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje, Marja!
    Toch vervelend van je enkel, ook al is hij niet gebroken, blijft toch lastig.
    Jammer dat de Paper Passion niet geslaagd was, ik ga er morgen heen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He balen van je enkel! EN dan kan ik me voorstelen dat je niet lang op de PaperPassion kon zijn. Tenminste ik hoop dat je dat bedoelt, want ik ga morgen ook...
    Je kaart is prachtig! Maar dat wist je al.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is niet leuk can van je enkel, ik hoop dat het snel beter zal gaan. Je kaartje is super en wat een schattig stempeltje,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent ook lekker aan t kleuren he. Hij is prachtig hoor. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lees nu ineens ook van je enkel. Oei a uw en ja begrijpelijk dat de paperpassion geen succes was. Gewoon toch maar even rustig aan doen. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend voorbeeldkaartje voor weer een hele leuke challenge Marja...wat een super lief en prachtig ingekleurd stempeltje erop...
    en gelukkig dat je enkel niet gebroken is...en rust houden is ook altijd niet gemakkelijk
    Jammer dat naar de beurs gaan geen succes was..maar daar is niets aan te doen, wel een geluk dat jullie inkomkaartjes kregen van een lieve dame...volgende keer beter...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Marja wat vervelend met je enkel. Gelukkig niet gebroken. Maar een scheurtje kan ook lastig en pijnlijk zijn. Je al er eerst wel even niet veel mee mogen doen. Ik wens je veel sterkte. Jammer van de paperpassion. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè brokkenpiloot, dat is balen zeg van je enkel. Ik hoop dat je gauw weer opknapt. Je laat wel steeds prachtige kaartjes zien, super dit " bruis" meisje. Zoals mijn dochter eens zei toen ze als vijf jarige bruidsmeisje was. Beterschap. Groe tjee, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende trouwkaart. Een mooi design en een super lief bruidsmeisje! Beterschap met je enkel. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card, so pretty. Thanks for sharing with us at Cutie Pie this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Marja. Leuk dat je gratis naar binnen kom, maar dat het toch geen succes was. Heel veel sterkte met je enkel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Je kaartje is echt super mooi, en een hele
    leuke digi ☺
    Ik heb even terug gelezen, wat een pech met je
    voet, ik wens je veel sterkte en beterschap !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-samenwonen/trouwen}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marja, het was een scheurtje lees ik nu, vette pech dus. Jammer dat het niet goed ging op de beurs maar er komen er nog wel meer ;)
    Je kaart is weer een plaatje, zo mooi van kleur en samenstelling. Zeker heel toepasselijk voor degene waar de kaart voor bestemd is. Ik mag je ook bedanken voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Veel beterschap en sterkte met je voet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh geweldig mooi Marja, ben er helemaal weg van!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh this is gorgeous, such a sweet image and pretty pinks

    Thank you for joining in with the Cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh this is gorgeous, such a sweet image and pretty pinks

    Thank you for joining in with the Cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marja,
    Prachtige kaart ! Heel mooi papier en vorm .
    Leuke Digi heel mooie geheel.
    Spoedig herstel Marja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart,Marja met een lief plaatje.Heel mooi afgewerkt.Beterschap met je enkel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een mooi en schattig kaartje en zo leuk al dat roze, ik hou ervan!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Absolutely gorgeous, so sweet....Thanks for playing along with the Cuties :)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Beautiful card, gorgeous design and image, thanks for sharing with the Cutie Pies. Shona x

    BeantwoordenVerwijderen